Objednejte se na prohlídku Vašeho vozuještě dnes!+420 774 95 85 05
Autoservis Depoross>Služby>Servis automobilů

SERVISNÍ SLUŽBY

Motorová část

OBD diagnostika, GO motoru, výměny rozvodů, opravy prasklých hlav, výměna žhavičů, výměna oleje, výměna filtrů

SPOJKA

Výměna dvouhmotového setrvačníku, výměna lamel, výměna spojkového ložiska Ekologická likvidace starého dílu

POZOR!     Kontrolka mazání - kontrolka tlaku oleje     POZOR!

Jedna důležitá rada všem motoristům. Není to nová věc, ale dost málo se o ní ví a dost motorů už zaplatilo cenu nejvyšší. Výrobci vozů se při použití ekologického motorového oleje, volnoběžných otáčkách a horkém létě, kdy olej hodně zřídne (není podmínkou), začali potýkat s problikávající kontrolkou tlaku oleje - červenou olejničkou. To vyřešili poněkud zvláštním způsobem.

Do 1500 otáček je tato životně důležitá kontrolka softwarově odpojena.        Jak to vypadá v reálu?

Při jízdě může dojít z neznámého důvodu ke ztrátě tlaku oleje (... díra ve vaně, vada ol. čerpadla atd.) Od této chvíle zbývá do zadření max. dvě minuty. V tu chvíli se rozsvítí červená kontrolka. Jakmile se pokusíte zastavit, dojde k tomu, že při poklesu otáček motoru pod 1500 ... jednotka kontrolku zhasne. Toto si ale spousta řidičů vysvětlí jako planý poplach a jedou dál. Kontrolka se opětovně rozsvítí po překročení hranice 1500 ot/ min.. Tato situace se opakuje stále dokola. Dle chování se dá předpokládat, že motor v nízkých otáčkách maže, protože kontrolka nesvítí - proto většina řidičů pkračuje v jízdě. Do cíle ovšem nedorazí!!! Po velmi krátké době zadře motor nebo se dostane až do situace, kdy ojnice projde blokem motoru.

Nepodceňujte situaci kdy se Vám za jízdy rozsvítí červená olejnička - okamžitě zastavte a vypněte motor!! I když jde možná jen o "falešný poplach" nechte to na nás!

Leštění světlometů.

Nově provádíme leštění světlometů. V porovnání s výměnou světlometů za nové, je rozleštění rychlejší a také výrazně levnější. Tato úprava vrací světlometům původní vzhled, zvyšuje svítívost a činí vůz viditelnějším pro ostatní učastníky silničního provozu.

Leták služby.





cena ... 600 Kč,-/ks

 

ESO TUNING

ESO chiptuning na český chiptuningový trh vstoupila firma ESO tuning se zahraniční spoluúčastí a osmiletou tradicí v zemích jako je Itálie, Rakousko, Slovensko atd. Zde získala obrovské zkušenosti v oblasti tuningových úprav vozidel, ať už se jedná o exterierovou část, nebo taky interiérovou část a neopomenutelnou součástí je i navýšení výkonu motoru, a to softwarovou úpravou, která spočívá v přeprogramování řídící jednotky přímo na daný typ automobilu -chiptuning.

ESOTUNING Tyto softwary upravují programátoři, kteří mají desetiletou praxi a jsou nedílnou součástí našeho týmu. Jsou to naslovo vzatí odborníci, kteří prošli školením u předních tuningových a automobilových firem, proto je na ně v tomto oboru opravdové spolehnutí. Naším cílem je zaujmout přední postavení na českém trhu, expandovat také do dalších zahraničních zemí a poskytovanými službami přesvědčit širokou automobilovou veřejnost o naší kvalitě. Máme nesnadné postavení, ale věříme, že s naší prací budou spokojeni všichni příznivci automobilismu a vyznavači tuningových úprav.

Testování brzdových systémů.

Brzdové systémy: Brzdy se podílejí významnou měrou na bezpečnosti jízdy a požadavek na jejich kvalitu a výkon je zásadní. Ve srovnání s požadavky na výkon motoru je požadavek na výkon brzd u osobního vozu trojnásobně vyšší a u užitkového až sedminásobně. Proto by měli všichni motoristé klást velký důraz na kvalitu montovaných brzdových dílů i profesionalitu montáže.

Všechny produkty značky ATE splňují či převyšují parametry výkonu stanovené evropskými normami.

Výhody námi dodávaných brzdových systémů:
použité materiály odpovídají jakostí komponentům určeným pro nové vozy
kvalita materiálů zajišťuje kratší brzdnou dráhu než jiné značky
zvýšená bezpečnost při brzdění
vyšší odolnost proti opotřebení a snížená hlučnost

Třecí segmenty
maximálně bezpečné a spolehlivé
snižují opotřebení brzdového kotouče

Brzdové kotouče
vysoce odolné vůči korozi i opotřebení
vysoká jakost materiálů

Výměna brzdové kapaliny:

Brzdová kapalina váže vodu, proto je nutné obsah vody v kapalině, který snižuje její bod varu, pravidelně kontrolovat. Při kontrole se zjišťuje bod varu kapaliny a specifikace pro výměnu jsou následující: Brzdová kapalina na glykolové bázi (DOT 3, DOT 4, DOT 5.1) jje hygroskopická, tzn. že časem pohlcuje vodu. Tím její teplota bodu varu postupně klesá. Při teplotě bodu varu nižší pod 180°C hrozí nebezpečí, že se v hydraulickém systému mohou tvořit parní bublinky, což může vést až k fatálnímu selhání brzd. Proto se musí br. akp. pravidelně kontrolovat případně měnit. Bezpečná informace o stavu brzdové kapaliny je možná pouze prostřednictvím přímého měření teploty bodu varu kdy se brzdová kapalina zahřeje až na bod varu.

Nový testr ATE BFT 320 pracuje popsanou metodu přímého měření teploty varu.
180°C a více - výměna není nutná
170°C - 180°C - výměna se doporučuje
170°C a méně - výměna je nutná!

Kapalinu nechte zkontrolovat dvakrát do roka a měňte ji minimálně jedenkrát ročně!!!

Testování dvouhmotových setrvačníků.

Řada výrobců vozidel vybavuje nyní nové modely dvouhmotovými setrvačníky a tento trend je stále rostoucí. Důvodem k tomuto jsou technické výhody zajišťované použitím použitím dvouhmotového setrvačníku a také potřeba zvyšování komfortu v oblasti potlačení hluku a snižování emisí u současných motorů. Charakteristiky dvouhmotového setrvačníku jsou přesně vyladěny pro každé vozidlo. Při výměně spojky je VŽDY nutné překontrolovat setrvačník.Poškozený a vadný DMF může poškodit nově instalovanou spojku. Nový přípravek nám umožňuje provádět většinu důležitých měření - úhlové a klopné vůle- v prostředí dílny. Kromě toho by se měly kontrolovat i další body jako je únik maziva, stav třecích prvků, hluk, počet ujetých km a stav spojky.

 

Dárkové poukazy DEPOROSS

Nově mají naši zákazníci možnost zakoupení dárkových poukazů jakékoli hodnoty, druhu opravy či služby, kterou nabízíme.


Využijte této příležitosti a potěšte Vaše příbuzné, známé nebo přátele jedním z našich pokazů!

Generální opravy zadních náprav Peugeot a Citroen

Provádíme generální opravy ZADNÍCH NÁPRAV Peugeot a Citroen. Prováděné práce a cena opravy se liší od typu nápravy (5 typů viz foto) a nutnosti použití dílů, nejen potřebných k opravě samotné nápravy, ale i dílů potřebných k bezproblémovému fungování nápravy (ohlé tlumiče, netěsné brzdové válečky popřípadě brzdové obložení, ložiska zadních kol, lanovody ruční brzdy, brzdové hadičky). Je též důležité, zda je vozidlo vybaveno systémem ABS. Z vypsaných dílů je zřejmé, že se cena nedá příliš odhadovat. Je nutné nápravu nejprve rozebrat. Cena opravy samotné nápravy se pohybuje okolo 8500kč bez DPH bez, cena neobsahuje demontáž a montáž nápravy. Doba opravy netrvá déle než tři dny.

  • typ I Peugeot 106 a Citroën AX , SAXO (foto 1,2,3)
  • typ II Peugeot 205,306,309 a Citroën ZX ,XSARA (foto 4,5,6)
  • typ III Peugeot 405,Partner a Citroën Berlingo (foto 7,8,9)
  • typ IV Peugeot 206 (foto 10,11,12,13)
  • typ V Citroën C15,BX


Fotografie typů náprav


Autodílna DEPOROSS - foto 1 Autodílna DEPOROSS - foto 2 Autodílna DEPOROSS - foto 3 Autodílna DEPOROSS - foto 4 Autodílna DEPOROSS - foto 5 Autodílna DEPOROSS - foto 6

Autodílna DEPOROSS - foto 7 Autodílna DEPOROSS - foto 8 Autodílna DEPOROSS - foto 9 Autodílna DEPOROSS - foto 10 Autodílna DEPOROSS - foto 11 Autodílna DEPOROSS - foto 12 Autodílna DEPOROSS - foto 13

Opravy startérů a alternátorů

ALTERNÁTOR

Provádíme generální opravy startérů a alternátorů všech typů a značek pro osobní a nákladní vozidla, i pracovní stroje. Startéry a alternátory pro tuzemská osobní i nákladní vozidla (Škoda Favorit, Felicia, Octavia, nabízíme výměnným způsobem, to znamená, že Váš nefunkční startér nebo alternátor ihned vyměníme za funkční , nebo opravíme dodaný kus.

Provádíme rovněž opravy startérů a alternátorů všech typů zahraničních vozidel, např. agregátů zn. Bosch, Lucas, Delco, Valeo, Magneti-Marelli, Magneton, Hitachi, Nippondenso, Mitsubishi, atd.. Běžné typy startérů a alternátorů opravíme do 24 hodin. Každý opravený startér i alternátor je řádně odzkoušen. Náhradní díly pro běžné typy startérů a alternátorů skladem Objednané náhradní díly na skladě do 24 hod.

AKCE - Kontrola před a po zimním období

V průběhu ročních období provádíme celkovou kontrolu vozu před a po zimním období. Součástí kontroly je mimo jiné měření hustoty chladící kapaliny, seřízení světlometů, kontrola brzdového obložení, kontrola vůle náprav, stav a nahuštění pneu, kontrola tlumičů, stav výfukového potrubí a jeho uchycení. Po kontrole obdržíte protokol o jejím provedení.

... Kontrola je ZDARMA!!

Elektroinstalace

provádíme montáže autorádií, reproduktorů, zasilovačů, sobwoferů, kapacitátorů, centrálních zamykání, opravy alternátorů, startérů, elektrokabeláží u osobních a lehkých užitkových vozů.

Autohifi a multimedia

Profesionálně ozvučíme Vaše auto! Potřebujete pouze vyměnit reproduktory, autorádio, či doplnit stávající systém o subwoofer? Nebo jste náročnější zákazník a vyžadujete kvalitní multimediální instalaci s DVD a stropním monitorem?
U nás to není žádný problém!

PHAETON

U kvalitního ozvučení vozu je problém v tom, že stejný reproduktor hraje v každém voze trochu jinak (objem auta, objem kufru, konstrukce dveří...) Z tohoto důvodu přistupujeme ke každému zákazníkovi individuálně. V nabídce máme široký okruh osvědčených komponentů. Zákazníkovi doporučíme dle jeho představ o instalaci a výši investice určitou sestavu, díky tomu lze dle představ zákazníka a jeho hudebnímu vkusu postavit hodně muziky za rozumnou cenu.

Používáme výrobky známých a osvědčených značek Alpine, Pioneer, Clarion, Hertz, Magnat, Sony, Audio Development, Kenwood a mnoha jiných. Samozřejmě není problém zajistit výrobek i té "Vaší" značky, o kterém budeme přesvědčeni, že bude vhodný pro Vaši instalaci.

Montáž tažných zařízení

thule

Provádíme montáž tažného zařízení včetně elektroinstalace a to i na vozy vybavené senzorem pro couvání nebo kamerou. Pro montáž tažného zařízení máme přidělenou autorizaci. Zákazník pouze nechá zapsat taž. zařízení do vel.technického průkazu. Není nutné navštívit STK.

 

Prohlídka ojetého vozu

dilna

Plánujete nákup ojetého vozu?...
... obraťe se na nás a využijte nabídky na bezplatnou předkupní kontrolu daného vozidla!

Prohlídka je ZDARMA!

 

Diagnostika Vašeho vozu

BOSCH KTS 540

diagnostika

Diagnostický přístroj KTS 540 spolupracuje se softwarem BOSCH ESI[tronic] a umožňuje na vozidle provádět například tyto diagnostické úkony jako: číst paměť závad, vymazat paměť závad, sledovat měřené hodnoty, provézt test akčních členů, vynulovat servisní intervaly, komunikovat s řídícími jednotkami EOBD. KTS 540 má integrovaný dvoukanálový multimetr pro měření napětí, odporu a proudu. Toto zařízení je vhodné pro stará i nejnovější vozidla všech evropských značek,ale i vozů asijských výrobců jako jsou Hyunday, Mitsubishi, Nisan, Subaru atd.

Multi-Diag Handy

diagnostika

Na přístroji Multi-Diag Handy provádíme komplexní diagnostiku elektronických řídicích systémů motorových vozidel. Tento přístroj je určen pro diagnostiku vozidel vybavených OBD diagnostickým konektorem, pro diagnostiku starších vozidel lze využít univerzální adaptér, který je součástí sestavy, nebo adaptéry pro jednotlivé značky vozidel, které jsou součástí volitelného příslušenství. Multi-Diag Handy je součástí modulárního systému, který je rozšířen o dvoukanálový osciloskop s multimetrem

více informací www.atal.cz

Autodiagnostika DELPHI DS150E pro osobní a nákladní vozidla.

Autodiagnostika DELPHI DS150E pro osobní a nákladní vozidla je další posun kupředu k opravám osobních ale hlavně i lehkých užitkových a nákladních automobilů.

Autodílna DEPOROSS Autodílna DEPOROSS Autodílna DEPOROSS

 

OSCILOSKOP - TEXVIK DS

TEXVIK DS

"Moderní osmikanálový autoservisní osciloskop Autoskop III, který používá řada specialistů-diagnostiků k hledání závad v různých elektronických systémech automobilů a představuje vynikající diagnostický nástroj pro autoservisní praxi. Využívá se zejména pro přesnější a rozsáhlejší měření. Řadu závad a komplikovanějších problémů lze řešit právě jen pomocí takového osciloskopu.

Program umožňuje monitorovat, měřit a zaznamenávat signál v reálném čase a také výstup kopie signálu na tiskárnu nebo elektronickou kopii ve formátu obrázku JPEG. Zapsaná data obsahují nepřetržitý úsek digitalizovaného signálu. Určený úsek muže byt částečně nebo úplně uložen ve tvaru binárního nebo grafického souboru. Přístroj může pracovat v režimech jedno-, dvou-, čtyř-, osmikanálového analogového osciloskopu"

Příklad záznamu - TEXVIK DSprimární okruh zapalovánífrekvenční omezení proudu vstřikovacího impulsusekundární impuls zapalování
 
 

DIAGNOSTIKA SUPER VAG - (Audi, VW, Škoda a Seat)

diagnostika Volkswagen

"Nejsme členy autorizované sítě VW. To nám umožňuje dělat stejnou práci za podstatně jiné peníze!"

 

Diagnostika pro vozy Renault - Dacia.

"Nejsme členy autorizované sítě RENAULT. To nám umožňuje dělat stejnou práci za podstatně jiné peníze!"

diagnostika Renault

Vlastníme zařízení (tzv. Clip) na diagnostiku vozů značky Renault - Dacia. Máme 10 let zkušeností s touto značkou a také všechna nutná školení.

Pokud hledáte profesionální automechaniky a zároveň nechcete zbytečně vyhazovat peníze, pak nás kontaktujte. Jsme trio velmi zručných mechaniků se specializací na domácí i zahraniční motorová vozidla.

"Autoservis se zaměřuje jak na celkové opravy a běžný servis, tak na složité odhalování poruch. Kódování klíčů a karet Renault je samozřejmostí"

Přijeďte se přesvědčit!


 

Tir diagnosstika Jaltest

Truck Diagnosis

Jaltest diagnostické zařízení je vhodné pro diagnostiku na Vašem nákladním vozidleMnohoznačková a multisystémová diagnostika se širokým pokrytím různých elektronických systémů instalovaných nákladních vozidlech.

Pokrytí

Lídr mezi mnohoznačkovými diagnostikami s největším pokrytím na trhu

  • EVROPSKÉ
  • AMERICKÉ
  • ASIJSKÉ
  • DALŠÍ TRHY

 

Naši výhradní dodavatelé:

APM

APM

Autoprogress – Markmiller APM – Automotive s.r.o. - dodává od roku 1994 na český a slovenský trh široký sortiment náhradních dílů pro osobní, užitková i nákladní vozidla.

AUTO-KELLY

AUTO KELLY

působí na českém trhu od roku 1994. Na aftermarketový trh s náhradními díly vstoupila jako specialista na karosářský sortiment a brzy se stala nejrychleji se rozvíjejícím importérem a distributorem náhradních dílů na osobní a lehké užitkové vozy u nás.

TROST - auto service technik

TROST

Náhradní díly TROST prodáváme buď originální značkové, nebo kvalitní repliky.
Nikdy nevydáváme repliku za originální díl!


značky: Delphi, Bosh, Varta, ACI, Valvoline, Walker, TRW, Bosal, Moog. nepoužíváme STARLINE

Protisluneční nereflektivní autofólie

CENÍK tónování
   
OA třídveřové ... 4000,- Kč
OA pětidveřové ... 4500,- Kč
OA COMBI ... 5000,- Kč
ostatní ... po tel.dohodě

Fólie Solar Optik – třída AP (automotiv performance)
Další z nově poskytvaných služeb je tónování autoskel. Díky příznivému poměru cena/výkon se jedná o nejžádanější typ autofólií. Tmavší typy fólií výrazně neomezují výhled z vozidla a nevytváří zrcadlový efekt.


PROČ TÓNOVAT?

ochrana před horkem - fólie chrání váš interiér před zahříváním, vlivem slunečního záření.
ochrana před UV zářením - fólie dokonale filtrují uv záření. Prodlužují tak životnost látkových potahů a plastových částí vozu.
ochrana soukromí - fólie zmenšují průhled dovnitř vozidla, při zachování dokonalé viditelnosti zevnitř.
bezpečnost - fólie snižují riziko úrazu střepinami při případném rozbití okna.
ochrana před vloupáním - bezpečnostní typy fólií poskytují ochranu proti vloupání do vozu
záruka 5let - na fólie a na jejich instalaci poskytujeme záruku 5 let.

Provádíme opravy čerpadel COMMON-RAIL

COMMON RAIL

Provádíme opravy naftových čerpadel včetně vstřikovačů (COMMON RAIL), které jsou celosvětově nejrozšířenějším systémem přímého vysokotlakého vstřikování nafty u vznětových motorů.

Vstřikovací jednotka common railCommon rail (také Common-Rail) je systém přímého vysokotlakého vstřikování nafty s tlakovým zásobníkem u vznětových motorů. Palivo vstřikované do válce pod vysokým tlakem tvoří lépe hořlavou směs, čímž se dosahuje vyšší účinnosti motoru, vyššího výkonu a točivého momentu. Důležitá je také nižší spotřeba paliva, nižší hlučnost a menší emise dieselových motorů. Oproti jiným systémům je tlak paliva vytvářen nezávisle na otáčkách motoru a vstřikovaném množství paliva a je vždy dostatečný – právě díky zásobníku tlaku.

Historie

COMMON RAIL

Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber. Ve vývoji v období let 1976 až 1992 pokračovala Spolková vysoká technická škola v Curychu. V polovině devadesátých let Dr. Shohei Itoh a Masahiko Mijaki z firmy Denso vyvinuli common rail pro velká nákladní vozidla. Prvním prakticky použitelným systémem označeným ECD-U2 Common Rail byl vybaven automobil Hino Raising Ranger.

V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI.

Princip

COMMON RAIL

Schéma Common rail. Na rozdíl od běžných systémů, kde jde palivo pomocí čerpadla vedeno z palivové nádrže nízkotlakovým potrubím přes jemný čistič paliva do vysokotlakých čerpadel a z nich pak vysokotlakým potrubím rovnou do vstřikovače, je v systému common rail palivo vedeno z vysokotlakového čerpadla do zásobníku tlaku – rail, který je jeden společný – common pro všechny válce motoru. Ze zásobníku je palivo rozvedeno k jednotlivým vstřikovačům ve válcích. Vysokotlaké čerpadlo je u common rail jedno a obvykle je třípístové. U nejmodernějších provedení tohoto systému dosahuje vstřikovací tlak 1 800 barů, ke konci roku 2007 se ale budou vyrábět systémy s tlakem okolo 2 000 barů.[1] Tato soustava je velmi vhodná pro současné víceválcové motory s přímým vstřikem paliva. Správný moment, kdy se má palivo vstříknout do válce, a jeho množství určuje elektronická řídicí jednotka a v každém válci motoru je palivo vstřikováno prostřednictvím vstřikovačů. Vstřikovače byly v prvních dvou generacích řízeny pomocí elektromagnetického ventilu.

První generace systému common rail z roku 1997 používala tlak 1 350 barů, druhá generace z roku 2001 už 1 600 b. Třetí generace s novými, ještě přesnějšími a rychlejšími piezo-inline vstřikovači byla představena v roce 2003. Čtvrtá generace systému firmy Bosch se má vyrábět od roku 2008, inovace mají zajistit tlak až 2 500 barů.

Common rail se uplatňuje ve stále větším počtu automobilů, začal se používat i v nákladních vozech, jedním z prvních výrobců byla firma MAN (modelové řady TGS, TGX). V současnosti vyrábí systémy common rail společnosti Bosch, L'Orange, Delphi, Denso, Magneti Marelli a Siemens-VDO.

Užití ve vozidlech

Výrobci automobilů označují své vozy vybavené systémem Common rail různě (řazeny abecedně):
BMW – D
DaimlerChrysler – CDI, vozy Jeep CRD COMMON RAIL
Fiat Group:
Fiat, Alfa Romeo a Lancia – JTD, také MultiJet, JTDm, Ecotec CDTi, TiD, TTiD, DDiS
Honda – i-CTDi
Hyundai-Kia Automotive Group – CRDi
Ford Motor Company TDCi Duratorq a PowerStroke
General Motors:
Opel, Vauxhall – CDTi (ve vozech vyráběných Fiatem a Daewoo) a DTi (vozy Isuzu)
Daewoo/Chevrolet – VCDi (licence firmy VM Motori; také označ. Ecotec CDTi)
Mahindra – CRDe
Maruti Udyog – DDiS (licence firmy Fiat)
Mazda – CiTD
Mitsubishi – DI-D
Nissan – NEO-Di
PSA Peugeot Citroën – HDI nebo HDi
Renault – dCi
SsangYong – XDi (většinu motorů vyrábí DaimlerChrysler)
Tata – DICOR
Toyota – D-4D
Volkswagen Group TDI, Volksvagen oznámil, že výroba TDI skončí v roce 2008 a přejde k systému Common Rail[2]
Volvo – motory D5 jsou nazývány Common rail

Zde můžete vidět podrobný popis funkce vstřikovače COMMON RAIL

Samozřejmostí pro Vás od nás je

  • Náhradní vozidlopo dobu opravy
  • Nejlepší ceny dílůs 2-letou zárukou
  • Doplnění kapalinv rámci opravy
  • Podložky pod SPZs doživotní zárukou

Jsme specialisté na tyto značky

dále

Nákladní vozy:

Jak se k nám dostanete

 

Najdete nás na adrese

Na Výhoně 4254
695 01 Hodonín

+420 774 95 85 05

Asistenční služba DEPOROSS

Auto je nepojizdné a nemůžete ho k nám
dovézt? Nevadí zavolejte nám a my si
pro něj přiejedeme.

+420 774 95 85 05 / 9:00 - 18:00 h

POZOR

Vlastní přinesené díly
nemontujeme!

Otevřeno máme PO-PÁ
8 - 12:00 / 13 - 17:00h

Copyright Autoservis Depoross Všechna práva vyhrazena. Webdesign: Corux.cz